Kızım 67 günlük anne sütü veriyorum sadece doğunca sarılık oldu hala sarılık değeri 20 gün önce 8 çıktı . İlk 15 gün mama ve anne sütü verdik sonra kesti doktor . 18 Mayıs -18 Haziran arasi 1.5 kilo almış ama bir iki gündür bebeğim doymuyor gibi cisli bezi var ama kakası iki gündür az 3 gün önce aşı oldu bir de 2. Ay atağından çıktık memede durup durup ağlıyor bende en son sagilmis sütümü verdim içti uyudu . Gogsum yumuşak ancak geceleri uyudugumda göğsümün dolduğunu hissediyorum sütüm az olsa hem bezi dolmaz hem kilo almazdı ama bir iki gündür doymuyor diye düşünüyorum 3 gün önce doktora mama vereyim mi diye sordum gerek yok dedi mukuslu kakası var daha kötü olur dedi ama doktordan geldikten sonra bebeğim memede ağlıyor huzursuz uykuya geçmekte zorlanıyor akşamları. Ne önerirsiniz gündüz bir jere gece bir kere mama desteği versem mi yoksa bir ay daha kilosunu mu takip etsem?