Deletedmom_21 RedFlower_ ben hep atiyorum 3′e bölüp atiyorum 1 gun oncesinde buzdolabın ustune koyuyorum kendiliginden çözülüyor
Merve_bolat RedFlower_ atılır biz hrpsni yiyemiyoruz küflenmesin diye yarısını kesip bıxlupa atıyorum bşr sıkıntı olmuyor
Asyaayaz1 Büyük rahatlık oluyor ben rendeleyipte atıyorum çoğu zaman lazım olunca hemen şipşap kolaylık
Tugce RedFlower_ sağlık açısından süt ürünleri deepfreezee atılmaz ama ben de kaşar peyniri ve tereyağını atıyorum. Tadında bir sıkıntı olmuyor.