Merhabalar 2 aylık bir bebeğim var kolik ve aşırı gazlı bi bebek denemediğimiz damla kalmadı kimyon rezene ne varsa hepsini tüketiyorum ancak çare olmadı. Son olarak bu damlayı kullanmayı düşünüyorum ancak damlanın gece olan versiyonunda passiflora ekstresi bulunuyormuş normalde yetişkinler için kullanılan ve sakinleştirici etkisi bulunan bir maddeymiş sanırım. Bebek için üretilmiş bir damlada bulunması biraz kafamı karıştırdı. Kullanan var mı damlayı nasıl bir etkisi oldu ve böyle bi maddenin bulunduğu bir damlayı bebeğe vermek ne kadar güvenli olur emin olamadım. Pazartesi doktor kontrolümüz var ona da soracağım tabi ki ama kullanıp tecrübe eden varsa diye burda da sormak istedim. Lütfen yardımcı olur musunuz?