Balkizlar_2 oğlum 2 haftalıkken yoğun bakımda yattı emzirme hemşiresi fark etti dil bağı olduğunu oğlum emmiyordu. 1 aylıkken çocuk cerrahına gösterdik hemen kesti kanadı pamuğu basılı tuttum biraz sakinleştirmek için mama verdim. Sonrasında bi sıkıntı olmadı. Oğlum biberona alıştığı için bide göğüs ucum hiç yok 7 buçuk aylık maalesef bi kere bile emmedi