Ysmn11-11 Kizlar 3 aylık kızımın cildi çok hassas havalarda çok sıcak pişiğimiz var sizler nasıl çözüm buluyorsunuz
Mutluluk01 Ysmn11-11 çok geçmiş olsun ben oğluma pişik olunca hep kantaron yağı sürüyordum bide pişik olunca kanıyordu bize o çok iyi geliyordu
Melekbas Ysmn11-11 pisik kremleri pisigi onlemek icinmis pisigi iyilestirmrk icin degil benim bebegim yogun bakimda kalmisti yogun bakim doktorum pisigi gecmezse hametan ve travazol krem i ince tabaka kalinde sur demisti hemen geciriyor
denizmavisi1 Ysmn11-11 benim kızımda küçükken ishal yüzünden pişik olmuştu ben her alt temizliğinde pamukla temizleyip zeytin yağı sürmüştüm hemen geçirmişti vücuduna bephantol sürüyorum oda pişiğe çok iyi geliyor
Ysmn11-11 Deletedmom_21 Bepanthol ve popolin kullandım ama geçiyor tekrar oluyor hamazing daha mi etkili
Deletedmom_21 Ysmn11-11 bizimde gecmeyen bir pisik vardi doktorumuz hamazing onermisti gecmisti ince tabaka seklinde sürülüyor zaten
Ysmn11-11 Mutluluk01 tesekkur ederim zeytinyağı sürüyorum o kremlerden daha iyi geldi gibi ama geçmiyor
cikolatahurma Mutluluk01 bende az önce kantaron yağı sürdüm yakar diye korkttum işe yarar mı ya pişiğe iyi gelir mi
Bahar_123 Sudocrem i öneririm. Bu arada ne zamandir geçmiyor, kızımın da var dı başka belirtilerle birlikte süt alerjisi oldugunu öğrendik
Mutluluk01 cikolatahurma ben sürekli onu sürüyordum evimden eksik etmem dediğim gibi kanıyordu kantaron yağı sürüyordum iyi geliyordu
Melekbas Ysmn11-11 gecmeyen pisikler icin bir hafta kadar cok ince kullanilabiliyormus insternettende bakabilirsiniz kanamaya yakindi bir suru krem denedim en son travazol gecirdi tam popo kisminda degilde yanlara dogruysa sicaktan surtunmekten bezde yapiyor icindeki lastik kisimlarini kopariyorum ben cogu zaman. Bazi pisikler inatci olur gecmezse bir hafta kadar kullabilirsin dedi doktorumuz
Mutluluk01 BurcinBaybars94 aynen yani cilde sürüldüğü için zeytinyağıyla yapıldığı için asidi olmayan zeytin yağından yapilir
oartikbiranne Ysmn11-11 benim. bebegime olmuştu inanılmaz pişik yürüyemiyor Dü bile pisikten doktor bize travazol krem verdi iki tane daha krem verdi üçünü karıştırıp her bez değiştirmede sür mutlaka dedi bide ıslak mendil kullanmadım pişik var diye suyla yıkadım altını 2 güne ne pisik kaldı ne bisey ondan sonra elim ayağım oldu o kremler
ecem1809 İstanbul’da yaşıyoruz sıcaktan dolayı çok pişik olmamıştı olduğunda sarı kantaron yağı kullanıyordum . Geçen hafta Didim’e gitmiştik sıcaktan ciddi pişik oldu Hametol baby pişik kremi sürdüm iki günde bitti harika bir şey
Ysmn11-11 Melekbas ben de iç lastikleri koparıyorum cildi hassas hemen kızarıyor sık degistiriyorum bezi zaten yoksa daha çok pişer sıcak bir yandan bizimde yan ksiimlarda oldu tsekkur ederim eger gecmezse aklimda bukunsun elimde var olmadi surerim