Ocean ın d3 ünü kullanıyoruz bebegim 4 aylik 3 damla seklinde verdim bugune kadar sms biri 4 yasindan kucuklere tek damla verilmesi gerektigini yoksa gelisim geriligi ve kafada büyümeme problemi yaşayabilecegimizi söyledi sizler kaç damla veriyorsunuz ?