Kızlar selam
Kızım kızım 28 aylık olacak bezine kaka yaptığı zaman rahatsız olup anne çiiiiş diye yanıma geliyordu, tuvalet eğitimine hazır herhalde diye düşünüp dün başlamaya karar verdim. Çocuk klozetlerinden aldım halıları falan kaldırdım ya Allah bismillah başladık. 1. Cide yere işedi olsun dedim güldüm 2,3,4,5 asla ama asla tuvalete denk gelmedi zaten oturmak istemiyor anca ya hadi çizgifilm açıcam yada hadi annecim gel kitaba bakalım falan dersem anca öyle oturuyor. Tuvaleti alıp vın vınnn diye araba gibi sürmeye çalışıyor, sürekli kalkıp dolaşıyor. Gece yatmadan mecbur bez bağlamıştım çünkü alez falan almadım birden karar verdiğim için (zaten gün içersinde 7-8 kere yere işeyen çocuk sabaha kadar göl ederdi yatağı😅)
Her neyse bugün yine deneyimimiz başarısız oldu acıyo acıyo diye şeyini tutuyo oturmak istemiyo bende pes ettim. Bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü yaptım daha zamana mı ihtiyacı var gerçekten anlamadım. Tecrübeli annelerden yardım bekliyorum bu konu ile ilgili. Teşekkürler…