tazeannee_ Merhaba kızlar 7 ay 10 günlüğüz oğlum sürekli saçını yoluyor acıkınca emerken uyumak istediğinde canı acıyınca ağlıyor sonra acaba normal bi süreç mi bu aylarda oluyormu çok üzülüyorum böyle yapınca basına gelen var mı tavsiyeniz nedir
Melegimekavustum Fatma-Azra2 benim kızımda 7 aylık epeydir emerken kendi saçını çekme huyu var niye acaba? Hep acıyacak sanıyorum engel oluyorum ama iyi mi kötü mü bilemedim. Uyurken de ben yanına yattıysam benim saçlarımı çekiyor yüzümü mıncıklıyor. El kadar bebeden şiddet görüyorum 😀
Mihrimahim16 Kızımda bizi yoluyor valla saçımı çekiyor Yoluyor,babasının yüzünü tırmalıyor saçlarını çekiyor , kulağı nı çekiyor 🤭 8 aylık kendine gelince narin davranılmasını istiyor