Uyku gerilemesi yaşıyoruz 4 aylık. 3.aydan beri böyle yani 1 ayı geçiyor kalıcı olmasından korkuyorum emziriyorum sadece , her kalktığında meme istiyor, başım çatlıyor artık sabahtan beri , gece saat bası kalkıyorum 10 da yattım ona rağmen iğrenç haldeyim bi akıl verin