Kirmiziburun AyPerisiVeGokPrensininAnnesi hiç hatırlamıyorum sanırım baya geçti üzerinden bigun dağıtımda mesajını görünce şaşırmıştım hatta 😊
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kirmiziburun Bana mesaj bile gelmedi ☺️ kitaplarin ismi nedir? Acaba aynı mı gönderildi?
Woody AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Merhabaa, ben geçen sene denk gelmistim bu projeye sanirim Konu acman cok iyi olmus. Kitap fiyatları malum.. Her sey gibi artiyor. Çok onemli bir proje bu anlamda 🌺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Woody Kesinlikle çok önemli bir proje tüm yetkili insanlar keşke başlatsa 😍
Kirmiziburun AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elma ilk kitabim ay dede ninniler başka varmıydi hatırlayamadım 😊
SetenayCo AyPerisiVeGokPrensininAnnesi kesinlikle kitaplar candır ❤️ insanın hem ufkunu hem hayal gücünü geliştiriyor. Ne güzel sizin alışkanlığınız da küçük yaşlarda başlamış benim gibi 😊 çocuklarımıza da bu alışkanlığı aşılarsak bizden iyisi yok ❤️❤️
AntiSosyallKelebek AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Çok güzel bir proje formu dolduracağım yararlanmamı istediğin için ayrıca teşekkür ediyorum ❤️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kirmiziburun Bende kiler de öyle, şimdi büyüyorum seti de varmış. Onun içinde forum doldurdum. ☺️
YavuzAnnesi AyPerisiVeGokPrensininAnnesi iki ay sonra eve geçeceğim de iyi o zaman tekrar teşekkür ederim 🌺
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi YavuzAnnesi Rica ederim, çok uzun sürebiliyor gelmesi. Geliyor sonuçta. ☺️
tektanem AyPerisiVeGokPrensininAnnesi anladım bir ay evde olmıcam memlekete gtcemde o yüzden sordum artık nasip 😇
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tektanem Mesaj gelmiş yukarda bir annemize dağıtım çıkınca ,bana gelmemişti. Amancok uzun sürebiliyor. ☺️