Merhaba arkadaşlar 23 günlük bebeğim gece de gündüzde yatırdıktan 1 saat sonra uyanıyor ve tekrar ağlayıp aranıyor gece yatmadan 60 ml mama verdiğimde ise yaklaşık 3 saat sonra uyanıyor normal mi acaba süt yeterli değil mi doymuyor mu doktor kilosu normal mamaya gerek yok dedi ama geceleri bir sefer vermeli miyim sizce