Doga0812 Prenseslerimm_3 bende heves ettim 5.5 ayında başladım keşke daha da geç başlasak hahaahha çok zor ya
Zlm Prenseslerimm_3 ek gıdaya yeni başlamış bebek birkaç ay tadım şeklinde ilerler yani bir iki kaşık. Kaldı ki ek gıda onun besin ihtiyaçlarını karşılamaz oturup tam öğün yiyebilri hale gekene kadar mama vermelisiniz
Lisabh Denizanasi92 yoğurt patates kabak muz havuç verdim. Meyve emzigine de kayısı karpuz elma falan koyup veriyorum