Kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük sma maması kullanıyorum ama bu bir haftadr yemek istemiyor 6 7 saat araya girmesine rağmen 90 ml mama yı içmiyor midesini bulandırıyor diliyle geri itiyor biberonu ne yapabilirim bu neyden kaynaklanıyor acaba bu durumu yaşayan varmı aranızda mamayımı değiistirmeliyim acaba normalde severek mamayı iciyordu ama bu bir haftadr 90 nı bırakın 60 bile çok geliyor ne yapabilirim acil yardm