Merhaba. Bir sorum olacak. Bebeğim 7 aylık. Gece sol göğsümü 8 saat kadar emzirmemişim. Sabah kalktığımda çok sertti ve aşırı derecede ağrıyordu. Hemen emzirdim ama kendimi çok kötü hissediyorum. Halsizim, üşüyorum ve tüm vücudum ağrıyor. Bununla bir ilgisi olabilir mi?