22 günlük bebeğim tuvaletini yaparken kıpkırmızı oluyor aslında gazını ve tuvaletini rahat yaptığını düşünüyorum ama yeterli değil demek ki sürekli kızarıyor sesler çıkartıyor kendini kasıyor ve tuvaletini yaparken ayağını kaldırıyor o sıra da da titreme oluyor bu normal dimi sizlerde de oluyor mu yoksa çişini yapmakta mı zorlanıyor acaba sünnetmi şart