Nkht2705 Merhabalar,doğum yapalı 55 gün oldu ama hala regli olmadım.Sütüm yok o yuzden sütün korur olayı da olamaz.Doktorum şehir dışında kontrole de gidemedim.Benim gibi olanlar var mı merak ediyorummm☺️
Selma42 Nkht2705 ben emzirirken 9-10 ay sonra olmustum birincide. İkinci 7.5 aylık daha olmadım ama senin daha 40 in üzerinden bir ay geçsin bakalim bence normaldir
Cgdmdyrn Nkht2705 sütün koruma olayının doğru olduğuna inanmıyorum çevremde emzirirken hamile kalanlar var. Regli olunca sütün azalır olayına da inanmıyorum Doğumdan 45 gün sonra regli oldum kızım 1 yaşında ve hala emiyor. Sanırım bu yapısal bi durum. Herhangi bir sürprizle karşılaşmak istemiyorsanız önleminizi alın bence.
Nkht2705 Sevo97 düzenli emziren annelerde,regli olmama normalmiş hatta5-6 ay bile gelmiyomus.Ama bende emzirme de bittiği için gelmemesi anormal geldii
Mevanur2 Zaten yaşayacağınız kanamanın Regl olması için 40 çıktıktan 15 gün sonra olması lazım o sürede sizde yeni olmuş
Nkht2705 Cgdmdyrn yok zaten benim sütüm yok.O yüzden regli olmama durumuna takıldım zaten.Emziren anneler genelde uzun süre regli olmayabiliyor çünkü,benim gelmesi gerekirdi şimdiye kadar diye düşündüm.