Elife_unal Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu nerdeyse 9 aydır sol el bileğim feci şekilde ağrıyor arada takılıyor gibi oluyor tık sesi geliyor geçiyor ama ağrı hiç bi zaman geçti diyemem yaşayan var mı ya bu zamana kadar önemsemedim ama artık katlanamicam
dilantrkmn Canım aynısı bende oldu 3 ay önce doğum yaptım bende önemsemedim artık oğlumu kucağıma alamayacak şekildeydi ve aynı sol kol bilek baş parmak boşluk kemiğim çatlamış şuan alçı da ihmal etme hemen doktora gözük