Hilalaaaaaa Kızlar geceleri falan göğüsümden süt sızıyor bazen .. sütyenle yatsam sütyen ıslanıyor. Göğüs pedinden bıktım yapışkanlı ama emzirirken sıkıntı oluyor. Ne yapmam lazım bu süt sızıntısına… acil önerisi olan varmı?
Umutveannesi Hilalaaaaaa bizimde 2 ay 11 günlük bende hala göğüs pedi kullanıyorum. Havalar sıcak malum onlarda çok terletiyor. Tavsiyem bebek ağız mendili koyabilirsiniz ben geceleri onu koyuyorum dört kat yapıp güzel çekiyor bu sefer üstünüze sızdırma olmuyor
Hilalaaaaaa Hep sağmam mı lazım geceleri yatarken daha çok sıkıntı oluyor üşüyorum sonra çamaşır ıslak oluyor…gündüzleride bebek uyurken yada biraz geç emzirsem falan yine aynı şeyler…malum mevsimde yaz gögüs pedide yakıyor sanki bilemedim ne olacak böyle😫