Satgiray Kızlar bebişimin kuzeni geldi 4 Gündür bizdeler ve kız bebiş biraz bağırmayı çağırmayı seviyor cıvıl cıvıl ama bu durumdan benim bebeğim hiç hoşnut değil bağırdığı an ağlıyor korkuyor bu durum normal mi sizce 😔