acemi_annee-23_ Arkadaşlar iyice kafayı yemiş bizim halk. Herşey zamlı herşey pahalı. Bizim düşmana ihtiyacımız yok biz bize yeteriz. 😡 Ne kadara tuttunuz merhaba nakliyeyi?
Satgiray acemi_annee-23_ aşırı fırsatçılar yakıt tamm zamlı ama onlar işi abartıyorlar eşim hesap yapıyor yakıt ın çok çok üstünde fiyat istiyorlar önce den taksicilik yaptığı için bilgisi var biz kendi kendimizi batiracagiz bu gidişle
Seniss acemi_annee-23_ Bize de 3 saatlik yol için 10 bin istediler. Tanıdık falan bulduk 8 bine tuttuk.
Aysimam2019 Happy1003 Happy1003 Happy1003 hangi firma ile anlaştınız acaba Şırnak dan aydın a gidecek bizim de warsa numarası alabilir miyim canım nakliyeci arayışındayız bizde
2maviboncuk acemi_annee-23_ Geçensene 2bine taşıdık iki sokak ileriye bu sene tabi uçmuştur fiyatlar ne kadar olmuş
Sifakusu Herşey çok pahalı ama çok tanıdığım nakliyecilik yapıyor. Streç film paketlenecek eşyaların paket fiyatları benzin mazot hamal fiyatları o kadar artmış durumda ki şu zaman da o bile normal
Ozlemt21 acemi_annee-23_ armut uygulaması indirin ordan başvurun size teklif verilir bütçenize en uygunuyla anlaşırsınız. Biz Adana’dan Mersin’e taşındık asansörlü 4.700 en uygunu buydu