hemsire_1_anne Merhabalar D vitamini ne kullanıyorsunuz hanımlar birde günün hangi saatinde veriyorsunuz doktorumuz welcare önerdi ama sanki gaz yapti sizde de gaz problemi oluyormu d Vit sonrası
FMED hemsire_1_anne biz oceon kullaniyoruz sizin kullandiginiz markada iyi bir marka gaz yapmama özelliği var diye biliyorum welcarenin
Glsm45 hemsire_1_anne biz pedia d kullanıyoruz.eczane monavit vermişti..onu doktor bıraktırıp bunu yazdı..gaz sorunu damladan kaynaklı yaşamadık..ama huzursuzluk yapıyor bizde..
FMED hemsire_1_anne sabah saatlerinde kullanıyoruz hemsiremiz sabah saatlerinde etkili olduğunu söyledi
Anne_anne hemsire_1_anne bizde monovit kullanıyorduk doktorumuz pedia d ye çevirdi ve memnunum bi sıkıntı yaşamadım
hemsire_1_anne FMED ua evet bende arastrdim sizin kullandığınız ve bu üzerinde yoğunlaşmışlar öneri olarak ama bı huzursjz oluyor geceleri