Merveada21 Yok çok şükür kanama felan olsa hemen gideriz zaten bekletmem, bizde yanağında kızarıklık oldu , doktorumuza yazdık o da kusma ya da normal dışı durumlar olura hastaneye gidin dedi bizde çok şükür rabbime olmadı . 12 saati geçtik hala gözlemliyorum