Honeysudem Ben acayip bir kaka olmadığı sürece silmiyorum. Çok kaka varsa hemen suya tutuyorum havalar sıcak zaten. Ama silmiyorum derken yanlış anlaşılmasın her akşam banyo yapıyor. Kış bebeği olmasına rağmen sürekli sudaydı. Islak mendil pamuk falan hiç bişi yapmasa o bölgeyi tahriş edebilir