Kızlar bebeğim 4 aya yeni girdi her gören çok zayıf diyor doktor da kilo almı az dedi sadece anne sütü alıyo onuda emmek isterse her zaman almıyor kaşık mama versem doktor 6 ayda başlarız dedi ama canım sıkılıyo artık zayıf dedikçe kullanıyomusunuz siz