Berram ben kullandım reflüyü her doktor anlamıyor ne mamalar değiştirdim anlatamam. Meme + mama gidiyorduk . Hele çocuk beni emince nasıl kusuyordu . Çok az kilo aldı bu dönemde hatta almadı diyebilirim . Çok zorlandık . Sonra çocuk doktorumuz Aptamil Ar kullanın dedi . Ay nasıl rahatladı çocuk anlatamam kusması çok çok azaldı hatta geçti . Bence hemen alın kullanın . Ama bir hafta 10 gün kullanın mutlaka . Farkı göreceksin . Çocuğum huzura kavuştu resmen . 7 aya kadar onu kullandım sonra ek gıdaya başladık normal mamaya geçtim