2maviboncuk Mira26 Gittiğin kişilere bağlı birde yemek konusunu konuşun o çok zor oluyor aranızda anlaşın hergün bir kişi yapsın yoksa yemek bulaşık falan tatil mi eziyet insan bişey anlamıyor
Benisahtesevme2 Kalabalık normalde de sevmem tatilde hıc sevmem ailemle sadece olmak benı mutlu eder kısıye göre degısen şeyler bunlar tatıl dedım mı esım ben çocuğum olacak yanı rahat olmam lazım😀