Ebruu67 Merhaba bebislere neler veriyorsunuz? Tarif v.b atarmisniz?Patatesi falan sevmedi gibi bizimki
Saadet14 Ebruu67 Bende dun basladim yogurtla sonra kabak patates havuc elma armut avakado muz seftali kayisi seklinde ilerlicem sonra sebzelerden fasulye bezelyeye gecicem o sira da 7.aya girmis oluruz diye dusunuyorum
Veragillerden Üç gün kuralı ile tattırdığınız sebzeleri birleştirip verebilirsiniz. Alerjik bir reaksiyonu yoksa bebek tarhanası alabilirsiniz 6. Ay sonuna doğru. Yoğurt çorbası yapabilirsiniz.
Ebruu67 Veragillerden verdim oyle ama çok sevmedi sanki onları fasulye bezelye nezaman tattirsam aslında 2.cocugum ama 7 yıl gecince unutmusum bide bu kış dogumlu dgeri sonbahar dogumluydu
MinnakPanda Bizde 6 ay 10 günlüğüz. Kayısı elma muz denedik şuana kadar. Süt alerjisinden şüphelendiğimiz için yoğurt başlamadık. Bende çorba felan ılık biseyler vermek istiyorum ama nasıl yapicam bilmiyorum
Saadet14 Ebruu67 Canim aynı patatesi hasladigim gibi haslicam ezcem az zeytinyagi 3 gun kurali baktik alerji yok bir sonrakinde yemegini yaparim patates fasulye sogan katarim zaten sogan ve sarimsak yemeklerine katin alerjik degilse diyorlar az zeytinyagiyla yapmayi dusunuyorum salcasiz belki tuzsuz tereyağı yaptırmıştım ondan da ekleyebilirim ama bu tadımlardan sonra 7.aya denk gelecek ögün olucak yani. Ben OG natural markasinin 6.ay setini aldim icinde tarhana pirinc unu irmik yulaf unu var ekstra pirincini yulafini aldim elimde de bu cocuk ac kitabi var ondaki tarifleri yapmayi dusunuyorum
Saadet14 Ebruu67 Mantik hep aynı korkma yani haşla ez yedir sonra esas karışımlar basliyor. Hasladigin suya pirinc koyarak hasliyon malzemelerle birlikte corba yapion
Saadet14 Buselgn Tadimlarda oglen vakti ver dedi doktorum ne cok ac ne cok tok olacak cocuk puf nokta burasi cok acsa da yemiyor toksa zaten yemiyor. Tadimlar az ilerleyince oglen ve ikindi meyve veya yogurt vermeyi dusunuyorum 8.aya dogru kahvalti oglen ikindi seklinde gidecek ama 1 yasa kadar oncelik anne sutu veya devam sutu
Kerem_mom İlk 3 gün sadece yoğurt verdim , sonrasında patates , bezelye, havuç , taze fasülye devam ediyorum püre şeklinde içine zeytinyağı ve bir çay kaşığı pirinç ile . 2 de yoğurt veriyorum mesela, arada bi kere emzirme , sonrasında püre
Taze_aannee Kerem_mom biz eylülde 6 aylık oluyoruz işe başlayacağım o zaman sabah emzirsem öğleden sonraya kadar ek gıda verse bakıcımız öğleden sonra eve gelince emzirsem çok uzun bir ara vermiş olur mu acaba memeye. Siz ne kadar sıklıkla emziriyorsunuz
Kerem_mom Taze_aannee ben sık sık emziriyorum sütümde çoğalsın diye doymadığını düşündüğümde mama da veriyorum. Bence 2 öğünün arasında bir kere emmeli çünkü emmezse süt azalabilir diye düşünüyorum. Ek gıdaları verirken de çok tok olmamalı. Püre de çok geç saate bırakılmamalı uyku kalitesi için mesela bebeğiniz 9 da yatıyorsa 6 gibi verebilirsiniz. Yediği rahatsız ederse en azından uykuya kadar vakit olmuş olur sık uyanmaz