Birkac ay önce ebebek’ten pamuk yastik almistim. Kılıfı yikanabiliyormus.. ne zaman yatsa kafası ter içinde kalıyor..sırılsıklam. Sırtına bakıyorum hiç ter yok. Bu yastikla ayagimda sallayarak uyutuyorum, bacaklarım da yapis yapis oluyor. Kizimin saçlarını toplamaya başladım, hiçbir şey değişmedi, baska bir bebek yastigi aldim o zaten elyaf. Terletmesi normal. Çareyi yastıksız yatirmakta buldum, işte o zaman bebek gibi uyanabildi. Ya 9 aylik bebek ter kokar mi, zaten pamuk olan yastik kötü kokuyor, kizimin saclari da..her gun banyo yapiyor, ankara havasi da kuru. Anlamadim ben bu isi. Yastik firmasına guzel bir mail döşemeyi düşünüyorum.