Asivemavi Merhaba arkadaşlar 9. Ayda hangi aşılar yapılıyor birde kkk aşısı mı ismi tam bilmiyorum duydum sadcee o aşı hangi aşı . Ve zorunlu olan bi aşıymiş galiba
Reyhanasya Asivemavi kkk aşısı kızamık kızamıkçık kabakulak %99 koruyucu dedi bacaktan tek doz yapıldın2. Dozu da 12 ayda dedi başka aşı yapılmadı
Kubrahmet Zorunlu değil o aşı ama yapılsa çok iyi olur. Bizde yaptık çok şükür ne ateş ne ishal olmadı hemen atlattık. Tek doz bi bacaktan yaptı hemşiremiz