Halime0638 bizde aynı durumu yaşadık. Bikaç defa sildim, sorun yaşamadık. Ama bir defa silerken çok fena midesi bulandı, hatta o gün gün boyu memeyi tutamadı hep ağladı. Akşama doğru biraz düzeldi. Sabahına hemen doktora götürmüştük, bize de mikostatin damlayı yazdı. Bir süre kullandım ama baktım fayda etmiyor bıraktım. Büyüdükçe büyüdükçe kendiliğinden kayboldu çok şükür. Şimdi 7.5 aylık, geçmez sanıyordum ama kalmadı.