Sincappp Merhaba eczacimiz bestiron damlanın içinde demir takviyesi de var ekstra demir ilacına gerek yok diye demir takviyesi vermemiş. Merak ettiğim siz bu bestironu kullanırken ekstra demir ilacı da kullanıyor musunuz bebekleriniz için.🌸
Aloneeee Sincappp cnm oğlumda Demir eksikliği çıktı sağlık ocağından verileni kullanıyordum. Eksiklik çıkınca doktorumuz dediğin ilacı yazdı onu alacağım. Günde iki kere 7 damla şeklinde kullan dedi yani Demir ilacı olarak sadece bestiron kullanacağım. Sana kaç damla dediler
Goktugunannesi1234 Sincappp üzerini inceleyin içeriğinde demir olduğunu anlarsiniz zaten. Kiloya 1 damla olarak bebeğinizin kilosu arttıkça sizde arttıracaksiniz.
Sincappp Gryffindor bana kan damlası dediler yani eczane öyle önerdi sonra demir takviyesi de aldiracaktim eşime gerek yok ekstra demir ilacına içinde demir takviyesi de var demiş şimdi bu demir ilacı mi kan mi anlayamadım ya.
BenMathilda Sincappp kan damlasi demek demir takviyesi demek zaten, ikisi aynı şeyin farkli söylenis biçimleri
Baloglumm41 Sincappp Kan ilacı demek demir ilacı demek ikiside aynı şey yani bende bestiron kullanıyorum doktorum kilo başına bi damla dedi siz neden 3 damla kullanıyosunuz eksik bilgi verilmiş size sanırım
Baloglumm41 Sincappp Bi doktorunuza sorun isterseniz herkes kilo başına bi damla kullanıyor özel bi durum yoksa sizinkide öyledir bence
Gryffindor Sincappp Rica ederim. Ama günde üç damla yetersiz olur bir sağlık ocağına ya da doktorunuza sorun isterseniz. Biz şu an 10-11 damla kullanıyoruz. (Kilo başına bir damla kullanılıyor)