Deletedmom_13 bencede öyle ki bu aylarda Anne oda dışına çıktığında tamamen yok olduğunu düşünüyorlar ve endiseleniyorlar. Hepsini biliyorum ama o kadar çok eleştiri alıyorum ki artık bildiğim doğrular şaştı. Kendine bakmıyorsun ne haldesin saçına bak kaşına bak güzel giyin dışarı çık sosyalles yemek yap , kocala ilgilen , çok dırdır yapma gibi binlerce eleştiri. Yani bebegim disatda durmuyor surekli ağlıyor az çıkıyorum, zaten esim izinsiz calisouor , tek başıma arabaya koyup bir yerde gidemiyorum ağlama krizine giriyor kazayla yaparım diye korkuyorum. Eşimin dünya umurunda degil aksam gelir yarım saat sever sonra işiyle ilgilenir. Kendi ailem bile yok bakimsizssn eşini ihmal ediyorsun, çocuğu bağımlı yaptın, huysu, yaptın, asosyal oldunuz gibi şeyler söylüyor