10 aylıkken 10 saat yola gittik arabada geceye denk getirdiğimiz için uyudu dönüşte giderken bir kısmı gündüze denk gelmişti ve çok bunaldı arabada hep hareket etmek istedi o yüzden dönüşte hep geceye denk getirdik imkanınız varsa gece gidin gittiğimiz yerde hiç zorluk çıkarmadı kızım evde neyse ordada öyle oldu bana dahada yapışması hariç tabi