merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim iki gündür aşırı kanamam geliyor ilk başta leke gibiydi şimdi ise pedi dolduracak derecede acile gittiğimde emzirdiğim için ilaç veremiceklerini söylediler bi saate düzelir dediler ama düzelme yok ağrım da yok ağrısız düşük olur mu kanamam çok fazla?