Kızlar günaydın , 9 aylık oğlum neden sürekli ağlıyor , sabah öğle akşam sürekli ağlıyor ve bu durum beni çok yıpratıyor . Tam diş çıkarıyor ama bütün seçenekleri sunuyorum önüne gerekirse çok kısa süreli tv açıyorum onu BİLe istemiyor oynamak gezmek dolaşmak uyumak yemek içmek hiç birşey istemiyor sürekli mıZmız halinde acaba sorun mu var dedim tahlil verdim şükür onlarda temiz ama aşırı sinirli ve mızmız yanına oturuyorum eğitici oyuncaklarını anlatıyorum öğretmeye çalışıyorum sadece alıp atıyor lütfen bi akıl verir misiniz, gece uykusuna 12 gibi yatıyor eşim çalışıyor ben tekim çok yoruldum artık.