Teemo07 Svdaunalll morluk galiba onlar sarı sarı. Bend eve oglumda cok var. Oglan düşmekten, bense peşinden koşarken oraya buraya vurmaktan. Emekliyorsa ondandır.
Halimea Svdaunalll emekliyosa normal cnm, benim oglumunda ayakları sizinkinden daha fazlaydı, ama durduk yere çıkıyosa doktorunuzun görmesi lazım.