Tam 5 aylık oldu bugün , 4. Ayında yaşamadığı uyku sorununu 3 gündür yaşıyoruz. Uyuyor ama ağlayarak uyanıyor. Sanıyorum ki ve umarım ki diş.
Akşam 9 da yatar sabah 6 da kalkar. Aralarda mama yer tabii.
Yer yatağında Yuvarlanmaca balkonda insan araba izlemece şarkı dinleme ile gün biter.
Sureklı kucak ister ve ilgi manyagı . Tek basına kalmaz.
Ama yeni başlayan bu gece ağlamaları beni korkutuyor