Ceyceyco Kızlar bebeklerinizin burun temizliğini nasıl yapıyorsunuz aspiratör kullanıyorsanız hangi marka
Teemo07 Ceyceyco yenidoğanken doktor 1 2 ml serum damlat bırak demişti. O şekilde yaptık. 4.aydan sonra aspiratörle çekmeye başladık.
guzelllanne Ceyceyco otri bebe burun aspiratörünü kullanıyorum canım serum fizyolojik olarak da otei bebe tercih ettim ama daha gerek duymadım ona aspiratör ile tek çekim yetti bixde
Ceyceyco guzelllanne rahatlatıyor mu bebeğinizi oeki bende o dan sipariş verdim şimdi gübde kaç defa temizliyorsunuz
guzelllanne Ceyceyco Rahatlatıyor canım burnu bebeğimin sürekli dolmuyor benim 2-3 güne bir yapıyorum 👌🏻