Biz kortizonlu krem kullanıyoruz malesef. Alerji ve immunoliji uzmani doktorumuz eczanede satılan sıvı vazelini önerdi nemlendirmek için. Ayrıca doğal içerikli “incia bebek yağı” ve “minoris el ve vücut nemlendiriciyi” kullanıyoruz gün içinde sürekli nemli tutmak için ve duştan sonra. Tavsiye ederim. Mustela çok temiz içerikli değil, doktorun söylediği