Rumuz_13 Kızlar hastane dışında yenidoğan parka güneşlendirmeye falan ne zaman çıkardınız kaçıncı günde çıkardınız
BelaCivciv Rumuz_13 5. gün falan çıkardım. Evin yanında park var benim, öyle orda bir iki tur atıp eve gelmiştik
burcuruli Rumuz_13 kendiniz ne zaman çıkmak isterseniz o zaman çıkarın inanın çok daha iyi geliyor hem anne için hem bebek için yoksa insan evde bunalıyor bizim 40’ımız çıkmamıştı sahile bile gitmiştik 🥰
egecan2505 Bizde 30 günlük olduk. Ama arabayla gezmeye gidiyorduk görümcemlere falan ilk AVM deneyiminizi 20 gunluktu gerçekleştirdiğimiz de. Dışarı çıkınca rahatliyirlar ama öğle sıcağında çıkartmayın ben 4-5 den sknra çıkarttım ya da sabah erken saatte