Arkadaşlar bende dümdüz abiyeler var arkadaş düğünü için almıştım giyemedim kaldı öyle şimdi de abimle eşimin kuzeninin vs düğünü var. Biraz düz kaçıyorlar onlara göre diyorum ne yapsam da biraz havası değişse görümce yenge abiyesi gibi dursa var mı fikriniz
