Oykummmmm Kızlar merhaba bebegim biraz üsüttü burnunda sümük var ama arka tarfta ve sol burun deligi tamamen kapali nefes almakta zorlaniyo ve homurduyor. Basina böyle bisey gelen var mi nasi alicam o sumugu ordan ???
[silindi] Oykummmmm bu konuda otri bebe cok iyi serumfizyolojik sık ardından onunla çek direk boşalıyor
gokturkhicret55 Oykummmmm Oykummmmm yapıskan sümükse gelmiyor otri bebe ıle baby vac al serum fizyololjkle ıle temızle canm
Burcu35 Oykummmmm Serum fizyolojik ve otri bebeyle ama elinde yoksa hemen o anlık siyah tel tokanın arkasıyla alıveriyorum ben yuvarlak kısmıyla yani bebeğin başını sabit tutup çekiveriyorum
Wyz Oykummmmm benim kizim asla o aparartlari yanina yaklastirmiyo aglama krizine giriyo gorunce o yuzden bende ilik suyla yuzunu yikiyorum tabi yikarken burnundanda hafif su girecek sekilde yikiyorum kendi kendine cikiyo hemen hem cocugu aglatmamis oluyorum
Oykummmmm Gittik aldim cok rahatladi bebegim gercekten simdi cok rahat nefes aliyo ve uyuyo rahatca şükürler olsun.. sagolun ❤
Oykummmmm Gittik aldim cok rahatladi bebegim gercekten simdi cok rahat nefes aliyo ve uyuyo rahatca şükürler olsun.. sagolun