Kuzum11  Bu testi şimdi yaptım kızlar 20 saniye filan sonra silik çizgi cıktı adetime de 4 günüm var sizce gebelik varmı?
Kuzum11 Selinn16 dün farklı markayla yaptım yine çizgi silikti ama daha belirgindi bu resme göre bakalım kan testi vermeden olmıcak :)
Selinn16 Kuzum11 Allah bağışlasın maşallah daha iyi araları yakın olur birlikte büyürler Allah kolaylık versin size de ☺️