Oğlum da aynı🤦🏻♀️ Gece uykusu güzel 9 da yatar arada mızıklanır geri uyuturum dalar güzelce ama 4 te illa bi ağlar mama yaparım içmez zar zor geri uyuturum 4teb sonra devamlı yarım saatte bir hacıyatmaz gibi yat kalk yapıyorum. Güzdüz o öğlen uykusu yaparken uyuyorum artık ne yapayım başka? Dinlenemiyoruz. Ama bizim alt 2 diş çıktı üst yan patlamış ondan sanırım🤷🏻♀️