Musam doktor bu şekilde bana önerdi yapabilirsiniz. Doktorun cümlesini aynen yazayım, “sebzeyi haşla sonra güzelce çatalla ez, anne sütü veya formül mama ile biraz seyrelt yiyebileceği kıvama gelsim” dedi. Ben dün biraz yoğurtla karıştırdım. Ama sizin bebeğiniz hiç süt içmiyorsa siz o şekilde yapabilirsiniz