Bebeğim 4 aylık şimdiye kadar ara ara mukuslu kakası olurdu doktora söyledim bunu ve bana normal dedi . Dün bir arkadaşım bebeğimin kakasını gördü ve bu besin alerjisi kakası dedi onun bebeğinizde besin alerjisi var hala daha diyet felan yapıyor daha yeni yani . Mesela dün kakasını hiç yapmadı sancısı vardı bi huysuzdu şimdi patır patır yaptı kakasını ama yine mukusluydu ama kan ya da siyahlık yok ya da başka bi şikayetimiz yok. Sizce nedir ?