AhsenAhsen Geçen gün bebeğim banyodan sonra havlusuna kaka yaptı . Önce elde yıkadım sonra makineye attım ama sarı leke geçmemiş. Ne kullansam geçer??
MomofAren AhsenAhsen Bizde de aynısı olmuştu 2 saat yüksek derecede yıkayınca geçirdi bebek deterjanı siz de deneyin isterseniz☺️
Yigitmiray38 AhsenAhsen kosla leke çıkarıcı kullanıyorum ben lekeye sürüp çitileyip makineye atıyorum çıkarıyo
LadyGugu AhsenAhsen https://ty.gl/9w1onru164 şu ürünü kullanıyorum ben çıkaramadığı leke yok henüz. Rossmann’larda satılıyor. Zor çıkan lekeler için yıkamaya atmadan biraz bu tozdan koyup sıcak suda bekletiyorum. Renklere de zarar vermiyor.