Miran-pozan22 valla daha şimdi düşünüyordum uyandırsam mi diye 3 saat oldu, kafayı yedim iyice sanki uyandirmadigim zaman sürekli aç bırakıyormuşum gibi hissediyorum uyandirdigimda da uykusunu bozduğum için kendime kızıyorum annelik cok garip bi şey gerçekten ne yapacağımı şaşırdım iyice😕