Yigitmiray38 AhsenAhsen bana hastaneden bi kağıt verdiler göz polikliniğine muayene olacaksınız yazıyodu
Denizanasi92 birkizbirerkekannesii nasıl muayene ediyor nelere bakıyor ? Bizim doktor öyle bir şey demedi bende götürmek istiyorum
DurununAnnesiiii AhsenAhsen göz doktoruna yaptırmıştım ben 40 gğnlük falandı. Birde 7. Ayında yaptırdım
birkizbirerkekannesii Denizanasi92 muayeneden önce başka bi karanlık odada gözüne bişe tutup göz ölçümünü yaptı sonra doktor ona bakıyo bide gözüne ışık tutup takip ediyomu etmiyomu ona bakıyo.bizimkinde hafif astigmat çıktı 6 aylıkken tekrar götürcez