Pinkribbon fitigin seviyesine bagli. bana yaklasik 15 sene once 3. Derece bel fitigi teshisi kondu. 20 yasindaydim. 3 doktora gittim ameliyat dediler. Ama benim babmda da bel fitigi vardi ve ameliyat da olmustu, ama ameliyattan sonra tekrar etti. O yuzden benim ameliyat olmami istemedi. Iyi bir fizik tedavi doktoruna gittim. 1 ay fizik tedaviyle toparladim. Ama kilo da verdim o surecte ve benim agrilarim cok cok azaldi. Yolda oturup agladigimi biliyorum bacagimij uyusmasindan batmasindan kaynakli. Tedavinin sonrasinda 5 seneye yakin profesyonel olarak voleybol oynadim. Gunluk 7-8 km kosu yaptigim ayri bir donem oldu, hergun fitness pilates bisiler yaptim. Agrim da zaman zaman oluyirdu ama cok rahatsiz etmiyirdu. Ozellikle 2-3 kilo alirsam agrim artiyordu, ya da yapmam gereken bel hareketlerini yapmayip bel kaslarim zayiflarsa. Bu arada 2 tane de biri 4 digeri 4,5 kilo iki bebek dogurdum. Hala daha normal yasantima devam ediyorum. Eger 4. Derece fitiksa artik ameliyat kacinilmaz oluyor ama 4 un altiysa ameliyattan once fizik tedavi yontemlerini denemekte fayda var. yuzmek cok iyi geliyor, bel kaslarini guclendirici hareketler var gunluk onlari yapmak gerekiyor ve kilo da cok onemli. Kilo arttikca agri, batma uyusma hissi artiyor.